Πολιτική Επιστροφών

Ακύρωση παραγγελίας
Όλες οι παραγγελίες μπορούν να ακυρωθούν έως ότου αποσταλούν. Εάν η παραγγελία σας έχει πληρωθεί και πρέπει να την αλλάξετε ή να την ακυρώσετε, πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας εντός 12 ωρών στο info@distinct.gr ή στο τηλέφωνο 2111 84 05 76. Μόλις ξεκινήσει η διαδικασία συσκευασίας και αποστολής, δεν μπορεί πλέον να ακυρωθεί.

Δικαίωμα υπαναχώρησης
Ο πελάτης/καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση της πώλησης μέσα σε αποκλειστική προθεσμία 14 ημερολογιακών ημερών, η οποία ξεκινά από την ημέρα κατά την οποία ο πελάτης/καταναλωτής ή ένα τρίτο μέρος το οποίο υποδεικνύεται από αυτόν, διαφορετικό από τον μεταφορέα, αποκτά τη φυσική κατοχή των πωλούμενων αγαθών.

Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη, χωρίς καμία απολύτως επιβάρυνση και κόστος για τον πελάτη/καταναλωτή, πλην των εξόδων επιστροφής (κούριερ, μεταφορική, ταχυδρομείο ή άλλο), η οποία θα γίνεται με δική του μέριμνα και ευθύνη.

Διευκρινίζεται πάντως ότι για να ασκήσει ο πελάτης/καταναλωτής το δικαίωμα της υπαναχώρησης και να προχωρήσει στην επιστροφή των αγαθών και γενικά σε κάθε επιστροφή μη ελαττωματικού αγαθού, αυτή θα πρέπει να πραγματοποιηθεί το αργότερο εντός της ως άνω αποκλειστικής προθεσμίας, δηλαδή η δήλωση υπαναχώρησης θα πρέπει να περιέλθει στην επιχείρηση το αργότερο εντός αυτής της προθεσμίας (απόδειξη ημερομηνίας αποστολής: η σφραγίδα του κούριερ ή του ταχυδρομείου ή σε κάθε άλλη περίπτωση η ημέρα παραλαβής του προϊόντος στο κατάστημά μας).

Κατόπιν της ως άνω δήλωσης υπαναχώρησης, η επιχείρηση επιστρέφει κάθε πληρωμή που έλαβε από τον πελάτη/καταναλωτή, συμπεριλαμβανομένων, κατά περίπτωση, των δαπανών παράδοσης, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία η επιχείρηση παρέλαβε το προϊόν.

Η επιχείρηση προβαίνει στην επιστροφή των χρημάτων χρησιμοποιώντας τα ίδια μέσα πληρωμής με εκείνα που χρησιμοποίησε ο πελάτης/καταναλωτής για την αρχική συναλλαγή, εκτός κι αν ο πελάτης/καταναλωτής έχει ρητώς συμφωνήσει διαφορετικά και υπό τον όρο να μην επιβαρυνθεί ο πελάτης/καταναλωτής με δαπάνες προκύπτουσες από την επιστροφή των χρημάτων. Σημειωτέον ότι η επιχείρηση δεν απαιτείται να επιστρέψει πρόσθετες δαπάνες παράδοσης εάν ο πελάτης/καταναλωτής ρητώς είχε επιλέξει τρόπο παράδοσης διαφορετικό από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει η επιχείρηση.

Ο πελάτης/καταναλωτής επιστρέφει τα αγαθά ή τα μεταβιβάζει στην επιχείρηση χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία ανακοίνωσε στην Εταιρεία την απόφασή του να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση της πώλησης, ακριβώς στην κατάσταση που παραδόθηκαν στον πελάτη/καταναλωτή, ήτοι στην αρχική τους κατάσταση μαζί με την συσκευασία τους και το σύνολο των εξαρτημάτων, των ταμπελών/σημάνσεων (π.χ. αυτοκόλλητα, σήμανση μάρκας κλπ.), των εντύπων και των παραστατικών που τα συνοδεύουν.

Ο πελάτης/καταναλωτής επιβαρύνεται μόνο με το άμεσο κόστος επιστροφής των αγαθών.

Ο πελάτης/καταναλωτής ευθύνεται για τυχόν μείωση της αξίας των αγαθών μόνο ως αποτέλεσμα διαχείρισης των αγαθών άλλης πλην εκείνης που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών.

back to top
Top
elΕλληνικά
en_USEnglish elΕλληνικά

Shopping cart

×